Ampresa

  • STRONA GŁÓWNA
  • REGULAMIN
  • HURTOWNIA
  • KONTAKT
  • DOŁĄCZ TERAZ | ZALOGUJ KOSZYK
    Top image

    REKLAMACJE I ZWROTY

    REKLAMACJE I ZWROTY

    Reklamacje zakupionych u nas produktów można zgłaszać e-mailem. Prosimy o nie wysyłanie reklamowanych produktów bez wcześniejszego kontaktu z obsługą sklepu. Naprawiony, bądź wymieniony na nowy produkt wysyłamy do Klienta na nasz koszt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku gdy naprawa reklamowanego produktu może wymagać np. importu części zamiennych, czas naprawy może zostać przedłużony o czym wcześniej poinformujemy Klienta. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad, a jeśli będzie to już niemożliwe np. z powodu wyczerpania zapasu magazynowego sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

    W przypadku gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, Klient zostanie obciążony kosztami wysyłek w obydwie strony (od Klienta do sklepu i od sklepu do Klienta). Towar odesłany zostanie wówczas do Klienta po uregulowaniu wymienionych kosztów, poprzez przelew na nasze konto.

    Reklamacje ilościowe zawartości dostarczonych przesyłek, będą rozpatrywane nie później niż do następnego dnia roboczego od dnia otrzymania przesyłki. Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłek bezpośrednio po ich odebraniu. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości paczki z zamówieniem, prosimy o kontakt.

    Reklamacje uszkodzeń towarów w transporcie uznajemy wyłącznie po zgłoszeniu ich do nas w momencie odebrania przesyłki od kuriera i stwierdzeniu uszkodzenia. Po odebraniu przesyłki od kuriera, jeżeli paczka jest uszkodzona na zewnątrz, należy sporządzić protokół uszkodzenia paczki w obecności kuriera. Jeżeli paczka nie nosi śladów uszkodzenia a po rozpakowaniu jej wewnątrz znajdziecie Państwo uszkodzony towar, prosimy o kontakt . Jednak taką reklamację przyjmiemy wyłącznie wówczas, gdy Klient zgłosi ją do nas po sprawdzeniu paczki bezpośrednio po odebraniu przesyłki od kuriera.

    Klient zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. " O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" może w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny). Zwracany produkt ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, musi mieć oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz dowód zakupu (paragon lub faktura). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez Klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do Klienta i koszt odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.